Itachi Uchicha - 2009-05-27 21:54:13

Talenty dają wam przewagę podczas walki w danej dziedzinie umiejętności ninja. Biorąc jako przykład ninjutsu- osoba posiadająca tą specjalizację posiada silniejsze techniki tego typu niż osoba bez niej. Może się uczyć lepszych technik etc.

Talenty:


Ninjutsu – Styl walki wymagający używania złożonych pieczęci i dużych pokładów chakry. To właśnie dzięki uzdolnieniu w tej dziedzinie, możliwe staje się opanowanie najtrudniejszych i najbardziej niszczycielskich technik poszczególnych żywiołów.

Taijutsu – Styl walki wręcz. Idealny przeciw genjutsu, doskonale nadający się do walki, gdy trudnością jest korzystanie z chakry, czy pieczęci. Oto styl z którym nawet najlepsi specjaliści od Ninjutsu i Genjutsu mają problemy.

Genjutsu
– Przez niektórych określany mianem „nieczystej walki”, styl oparty w całości na zdolnościach psychicznych, pozwalających na różnego rodzaju manipulacje myślami, uczuciami, a nawet wszystkimi zmysłami człowieka. Niewyobrażalnie niebezpieczny, gdy jest niedoceniony.

Iryojutsu – Oto jedna z najbardziej wymagających dziedzin Ninja. Wiedza zawarta pod tym hasłem wymaga naprawdę wyjątkowych zdolności, owocując później możliwością powstrzymania nawet śmierci. Specjaliści w Jutsu medycznych, będą zdolni uleczyć każdą ranę, zarówno swoją, jak również swoich towarzyszy.
____________________________________________________________
Obowiązkiem każdego gracza, jest dokonać wyboru jednego z talentów podczas składania wniosku o akceptację postaci. Każdy z talentów otwiera szerokie możliwości w nauce najtrudniejszych Jutsu z każdej wyżej wymienionych dziedzin.

Prócz wyżej wspomnianych korzyści, wynikających z poszczególnych talentów, dostępne są tak zwane cechy typowe, dokładnie klasyfikujące każdy z talentów. Poniżej zamieszczona lista dokładnie wyjaśnia, która ze specjalności oferuje określone drogi rozwoju:

Ninjutsu: (nie dotyczy technik klanowych)
- Uzyskiwanie lepszych efektów podczas wykonywania technik Ninjutsu, niż w przypadku braku talentu do tej dziedziny.
- Możliwość posiadania dwóch perfekcji żywiołów (w przypadku osób z innym talentem, górny limit wynosi jeden żywioł)
- Możliwość nauki Ninjutsu rangi A (S za pozwoleniem Administracji)

- Ograniczenia:
*Tai: Można się uczyć do rangi C
*Gen: Można się uczyć do rangi C
*Iryo: Nie można się uczyć
*Fuuin: Można się uczyć do rangi A (S za pozwoleniem Administracji)
*Żywiołowe: **

Taijutsu:
(nie dotyczy technik klanowych)
- Możliwość nauki Taijutsu do rangi S
- Możliwość otwarcia wewnętrznych bram chakry (Hachimon Tokonkou)
- Nasze ciało jest przystosowane do niesamowitego wysiłku
- Uzyskanie lepszych efektów podczas wykonywania technik Taijutsu, zwiększających nie tylko siłę użytkownika lecz również jego szybkość.

- Ograniczenia:
*Nin: Można się uczyć do rangi C
*Gen: Można się uczyć do rangi D
*Iryo: Nie można się uczyć
*Fuuin: Nie można się uczyć
*Żywiołowe: **

Genjutsu: (nie dotyczy technik klanowych)

- Uzyskanie lepszych efektów podczas wykonywania technik Genjutsu, zwiększających niebezpieczeństwo niesione przez tę dziedzinę.
- Możliwość nauki Genjutsu do rangi B, A i S

- Ograniczenia:
*Nin: Można się uczyć do rangi B
*Tai: Można się uczyć do rangi C
*Iryo: Nie można się uczyć
*Fuuin: Można się uczyć do rangi B
*Żywiołowe: **

Iryojutsu (Medyczne)
- Stosowanie technik medycznych ze znacznie większymi skutkami, często obejmującymi nie tylko jednostkę, lecz również grupę.
- Możliwość nauki jutsu medycznych do rangi S
- Mistrzowska kontrola chakry

- Ograniczenia:
*Nin: Można się uczyć do rangi C
*Gen: Można się uczyć do rangi B
*Tai: Można się uczyć do rangi C
*Fuuin: Można się uczyć do rangi A
*Żywiołowe: **

** Patrz temat Natury chakry

www.mks-korona-kielce.pun.pl www.tibiagalaxy.pun.pl www.bakugan-online.pun.pl www.vag-augustow.pun.pl www.youots.pun.pl