Talenty dają wam przewagę podczas walki w danej dziedzinie umiejętności ninja. Biorąc jako przykład ninjutsu- osoba posiadająca tą specjalizację posiada silniejsze techniki tego typu niż osoba bez niej. Może się uczyć lepszych technik etc.
Talenty:
Ninjutsu – Styl walki wymagający używania złożonych pieczęci i dużych pokładów chakry. To właśnie dzięki uzdolnieniu w tej dziedzinie, możliwe staje się opanowanie najtrudniejszych i najbardziej niszczycielskich technik poszczególnych żywiołów.
Taijutsu – Styl walki wręcz. Idealny przeciw genjutsu, doskonale nadający się do walki, gdy trudnością jest korzystanie z chakry, czy pieczęci. Oto styl z którym nawet najlepsi specjaliści od Ninjutsu i Genjutsu mają problemy.
Genjutsu – Przez niektórych określany mianem „nieczystej walki”, styl oparty w całości na zdolnościach psychicznych, pozwalających na różnego rodzaju manipulacje myślami, uczuciami, a nawet wszystkimi zmysłami człowieka. Niewyobrażalnie niebezpieczny, gdy jest niedoceniony.
Iryojutsu – Oto jedna z najbardziej wymagających dziedzin Ninja. Wiedza zawarta pod tym hasłem wymaga naprawdę wyjątkowych zdolności, owocując później możliwością powstrzymania nawet śmierci. Specjaliści w Jutsu medycznych, będą zdolni uleczyć każdą ranę, zarówno swoją, jak również swoich towarzyszy. ____________________________________________________________ Obowiązkiem każdego gracza, jest dokonać wyboru jednego z talentów podczas składania wniosku o akceptację postaci. Każdy z talentów otwiera szerokie możliwości w nauce najtrudniejszych Jutsu z każdej wyżej wymienionych dziedzin.
Prócz wyżej wspomnianych korzyści, wynikających z poszczególnych talentów, dostępne są tak zwane cechy typowe, dokładnie klasyfikujące każdy z talentów. Poniżej zamieszczona lista dokładnie wyjaśnia, która ze specjalności oferuje określone drogi rozwoju:
Ninjutsu: (nie dotyczy technik klanowych) - Uzyskiwanie lepszych efektów podczas wykonywania technik Ninjutsu, niż w przypadku braku talentu do tej dziedziny. - Możliwość posiadania dwóch perfekcji żywiołów (w przypadku osób z innym talentem, górny limit wynosi jeden żywioł) - Możliwość nauki Ninjutsu rangi A (S za pozwoleniem Administracji)
- Ograniczenia: *Tai: Można się uczyć do rangi C *Gen: Można się uczyć do rangi C *Iryo: Nie można się uczyć *Fuuin: Można się uczyć do rangi A (S za pozwoleniem Administracji) *Żywiołowe: **
Taijutsu: (nie dotyczy technik klanowych) - Możliwość nauki Taijutsu do rangi S - Możliwość otwarcia wewnętrznych bram chakry (Hachimon Tokonkou) - Nasze ciało jest przystosowane do niesamowitego wysiłku - Uzyskanie lepszych efektów podczas wykonywania technik Taijutsu, zwiększających nie tylko siłę użytkownika lecz również jego szybkość.
- Ograniczenia: *Nin: Można się uczyć do rangi C *Gen: Można się uczyć do rangi D *Iryo: Nie można się uczyć *Fuuin: Nie można się uczyć *Żywiołowe: **
Genjutsu: (nie dotyczy technik klanowych)
- Uzyskanie lepszych efektów podczas wykonywania technik Genjutsu, zwiększających niebezpieczeństwo niesione przez tę dziedzinę. - Możliwość nauki Genjutsu do rangi B, A i S
- Ograniczenia: *Nin: Można się uczyć do rangi B *Tai: Można się uczyć do rangi C *Iryo: Nie można się uczyć *Fuuin: Można się uczyć do rangi B *Żywiołowe: **
Iryojutsu (Medyczne) - Stosowanie technik medycznych ze znacznie większymi skutkami, często obejmującymi nie tylko jednostkę, lecz również grupę. - Możliwość nauki jutsu medycznych do rangi S - Mistrzowska kontrola chakry
- Ograniczenia: *Nin: Można się uczyć do rangi C *Gen: Można się uczyć do rangi B *Tai: Można się uczyć do rangi C *Fuuin: Można się uczyć do rangi A *Żywiołowe: **
** Patrz temat Natury chakry
|